Kolejny lakier z akcji kolorowe lato na paznokciach :) Tym razem znowu Rimmel Salon Pro + TAG

Kolejny dzień akcji i kolejny kolorek :) Tym razem znowu padło na lakier z serii Rimmela Salon Pro. Jest to mój ostatni nabytek z Rossmanna kupiony na promocji -40%.

Rimmel Salon Pro 313 Cocktail Passion.

Uważam, że jest cudowny. Nie miałam takiego koloru jeszcze w swojej kolekcji. Nie wiem czy zdjęcia oddają w całości jego kolor bo tutaj raczej wygląda na taki ostry różowy a w rzeczywistości jest to kolorek koralowy. Może na zdjęciach tego nie widać, ale musicie mi uwierzyć na słowo :) Zdjęcia robiłam na balkonie na słońcu, więc może dlatego tak wyszedł. Na pewno zrobię recenzję tych lakierów z rimmela bo myślę, że warto. Mam już 3 kolory w swojej kolekcji, ale na pewno kupię jeszcze kilka kolorów.






Zostałam również zaproszona do tagu i postanowiłam na niego odpowiedzieć.
Zaproszenie dostałam od autorki bloga http://chwila-dla-mnie.blogspot.com

A oto pytania

1. Balerinki czy szpilki?
Balerinki
2. Majowy deszcz czy grudniowa zadymka śnieżna?
Majowy deszcz
3. Jeden blog "o wszystkim" czy kilka tematycznych?
Kilka tematycznych
4. Bukiet z czerwonych róż czy z polnych kwiatów?
Bukiet czerwonych róż
5. Dieta zbilansowana czy odchudzająca?
Dieta odchudzająca :D
6. Kosmetyki kupne, czy robione samemu/domowe sposoby?
Kosmetyki kupne. Trochę jestem leniwa, żeby sama robić a poza tym trochę uzależniona od kupowanie kosmetyków 
7. Śniadanie czy kolacja?
Śniadanie
8. Taniec "klasyczny" jako potańcówka w parach czy indywidualne i wesołe wygibasy w dyskotece?
Indywidualnie w dyskotece
9. W Polsce: tydzień w górach czy nad morzem?
Latem zdecydowanie morze, ale jesienią, zimą, wiosną góry :) Kocham morze, ale lubię też jeździć w góry
10. Kotki, pieski: w domu czy w przydomowym ogrodzie?
Nie do końca rozumiem pytanie. Lubię i koty i psy, ale osobiście mieszkam w bloku, więc mam kota bo tak jest wygodniej, ale chciałabym mieć dom i wtedy na pewno miałabym i kota i psa :)

Nie będę zapraszać poszczególnych osób. Kto chce odpowiedzieć na ten tag to serdecznie zapraszam 

29 komentarzy:

  1. kolorek trochę przekłamany na tym zdjęciu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczyste kolory, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tylko jak już mówiłam on na żywo trochę inaczej wygląda, aparat zakłamał trochę kolory. On jest tako koralowy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo ładny a do tego trwały a to chyba najważniejsze :)

      Usuń
  6. Odpowiedziałam na Twoje pytania z Liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie soczyste kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze jak na razie nie skusiłam się na lakiery z tej serii ;) Kolorek jest piękny, w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, mają bardzo ładne kolory na pewno znajdziesz coś dla siebie a do tego bardzo długo się na paznokciach trzymają :)

      Usuń
  9. piękny lakier! masz ładne pazurki :)

    Obserwuję Cię!Jeśli chcesz-obserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło!
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że piękny kolorek;))

    OdpowiedzUsuń
  11. W Effaclar muszę zaopatrzyć się ponownie bo wg. mnie jest magiczny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, ja skończyłam i na razie go nie będę kupować, żeby moja skóra się do niego nie przyzwyczaiła

      Usuń
  12. Pasja !! Piękna sprawa :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam te lakiery, są trwałe i pieknie wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknego masz bloga. zostaje tu na dlużej i dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Na wszelkie pytania odpowiadam w komentarzach.
Zawsze odwiedzam wasze blogi.

Copyright © 2014 Moja Kosmetyczna Pasja , Blogger