Orzeźwiające płatki cytrynowe na oczy

Ostatnio na zakupach w hebe dostrzegłam takie ot płatki na oczy. Nie widziałam ich nigdy wcześniej, więc postanowiłam spróbować. Były również truskawkowe i kiwi, ale ja skusiłam się na te. A więc zapraszam was dzisiaj na krótką recenzję.


Opis:
W opakowaniu jest 10 płatków a ich koszt to 9,99 zł. Producentem jest firma Adwin z Korei Płd.

Płatki znajdują się w przezroczystej saszetce z niewielką ilością płynu. Zapach mają delikatny i przyjemny. Nie jest to dokładny zapach cytryny, mi przypomina raczej cytrynową gumę rozpuszczalną.

Co zapewnia producent ? :
Producent zapewnia nam, że płatki odświeżą oczy oraz skórę wokół oczu, dają uczucie świeżości i orzeźwienia, a także działają kojąco na oczy oraz skórę.  Mogą być stosowane zarówno na oczy, jak i twarz.

Moja opinia:
Płatków użyłam dopiero raz, dwa dni temu. Po pierwszym użyciu mogę powiedzieć, że jest to całkiem ciekawy produkt. Po nałożeniu na oczy poczułam lekkie uczucie chłodu, całkiem przyjemne zwłaszcza na zmęczone oczy.
Płatki rzeczywiście działają kojąco, orzeźwiająco i lekko nawilżają skórę wokół oczu.
Nie jestem w stanie stwierdzić czy mają jakieś działanie na opuchliznę, worki pod oczami czy cienie, ponieważ sama nie mam za bardzo problemów z okolicą oczu, ale na pewno wypróbuję je po jakiejś nieprzespanej nocy i być może przyniosą efekt. Na pewno zadziałają kojąco na oczy.

Skład
Poniżej wstawiam skład dla zainteresowanych:
\

Podsumowanie
Płatki dają bardzo przyjemne uczucie i ukojenia dla naszych oczu, ale nie wiem czy skusze się na nie ponownie, ponieważ moim zdaniem nie opłaca się za taką cenę. Zawsze możemy wypróbować stary sprawdzony sposób, a mianowicie plasterki ogóra położone na oczy, które również bardzo fajnie koją nasze oczy i działają chodząco  Chyba, że rzeczywiście pomogą mi po jakiejś nieprzespanej nocy na worki pod oczami. Zobaczymy, być może wtedy zakupie ponownie. Póki co uważam, że nie warte swojej ceny.

Płatki przyjemne, ale jakiejś rewelacji nie ma. Efektu "wow" nie było póki co :D


2 komentarze:

  1. Poraz pierwszy słysze o takich płatkach. Szkoda, że u mnie w Sosnowcu nie ma Drogeri HEBE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Na wszelkie pytania odpowiadam w komentarzach.
Zawsze odwiedzam wasze blogi.

Copyright © 2014 Moja Kosmetyczna Pasja , Blogger