niedziela, 25 sierpnia 2013

Siarkowa Moc- krem antybakteryjny matujący / Nowy szablon :)

Nowa grafika na blogu skończony. Jak wam się podoba ?  


Dzisiaj coś dla posiadaczek cery tłustej. Każda z nas doskonale wie, jak ciężko utrzymać taką cerę w stanie matu. Pokaże wam produkt, który u mnie doskonale się sprawdza.
 Pojemność: 50ml
 Cena: ok 13 zł

Od producenta

Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem błyskawicznie matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, pozostawia skórę aksamitnie gładką i świeżą. 





Składniki aktywne: siarka, krzemian glinowo-magnezowy, tlenek cynku, multifruit extract, naturalne pochodne oliwy z oliwek, alantoina, masło shea 






Skład

Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea, Olive Oil Unsaponifiables, Magnesium Aluminum Silicate, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii, Zinc Oxide, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Allantoin, Sulfur, PEG-30 Castor Oil Vaccinium Myrtillus, Saccharum Officinarum, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Medica Limonum, Acer Saccharinum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citral, d-Limonene, Linalool
 Moja opinia

Opakowanie: pomarańczowe, plastikowe pudełeczko z białą nakrętką. 

Konsystencja: konsystencja dosyć zbita, lekka, nie jest to typowa kremowa konsystencja lecz coś bardziej przypominającego mus. Nie wiem jak to dokładnie opisać. Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy

Wchłanianie: bardzo szybko się wchłania dzięki czemu możemy od razu po nałożeniu wykonać makijaż. Na pewno fajnie sprawdza się w momencie gdy się śpieszymy.
Wydajność: używam go od stycznia i zużyłam połowę opakowania. Używałam go nieregularnie i nie stosowałam go codziennie, więc ciężko mi ocenić jego wydajność. Na pewno nie trzeba dużej ilości na całą twarz.

Zapach: cytrusowy, dosyć intensywny i specyficzny. Nie wszystkim może pasować. Mi osobiście nie przeszkadza i jak dla mnie jest przyjemny.

 Działanie: największym plusem tego kremu, za który go uwielbiam to efekt matu. Krem bardzo ładnie się wchłania, świetnie matuje cerę i idealnie sprawdza się pod makijaż. Oczywiście cera nie będzie matowa przez cały dzień zwłaszcza w czasie dużych upałów, ale z wszystkich kremów matujących ten u mnie sprawdził się najlepiej. Używałam go zawsze jak wiedziałam, że nie będzie mnie długo w domu i zależało mi za zmatowieniu mojej cery na dłuższy czas. Zawsze w torebce mam dodatkowo bibułki matujące i puder i jeżeli tego potrzebuje to poprawiam mój makijaż. Z tym kremem poprawki zdarzają się rzadziej  i pierwsze zachodzą później niż w przypadku innych kremów. Często używałam go gdy moja cera była w gorszym stanie i zauważyłam, że krem korzystnie na nią wpływał i niedoskonałości się zmniejszały. A to pewnie za sprawią składników takich jak ciarka czy cynk. Staram się go nie używać codziennie tylko na zmianę z innym, bardziej nawilżającym kremem, żeby nie przesuszyć twarzy a od czasu do czasu robię sobie maseczki nawilżającej i przy takim stosowaniu krem nie wysuszył mi cery.
Podsumowanie

Krem polecam wszystkim posiadaczkom cery tłustej. Świetnie matuje, pomaga w zwalczaniu niedoskonałości i świetnie sprawdza się pod makijaż. Nie polecam jedynie stosowania go codziennie bo przypuszczam, że przy takim stosowaniu mógłby wysuszyć lekko cerę. Najlepiej używać na zmianę z innym kremem.

A wy miałyście ten krem ? Jakie inne kremy matujące możecie mi polecić ?

37 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze sprawdza się u mojego tżta, który na początku marudził, że mu kupiłam krem dla bab (matujący :D ) a teraz sam go sobie kupuje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nad nim się zastanawiałam i chyba w końcu się skusze, ale właśnie,żeby używać od czasu do czasu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam próbkę tego kremu i rzeczywiście matuje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z matem radził sobie świetnie, ale niestety miałam wrażenie, że troszkę zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stosowałam go codziennie i nie wysuszyłam sobie cery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej linii miałam jedynie mydełko antybakteryjne - dla mnie zapach siarki był nie do zniesienia, a produkt jak produkt - taki zwyklak.

    Nowy szablon bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma zapach cytrusowy ;)nie czuć w nim siarki

      Usuń
  7. ja miałam pare produktów z tej serii i dla mnie zapach jest okropny, nie umiem go przeboleć niestety..

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam całą siarkową linię Barwy, no, oprócz żelu punktowego:P Świetny dodatek do kuracji przeciwtrądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam póki co mydła siarkowego z którego jestem strasznie zadowolona , że chętnie zaopatrzę się w ten kremik ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że szablon w modnym kolorze jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ulubiony kolor ostatnio :D Mam już spodnie i buty w takim kolorze xD

      Usuń
  11. O własnie szukam czegoś w tym stylu, co prawda nie mam trądziku ale zdecydowanie błyszczy mi się cała buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy go nie miałam, ale już wiem, że mieć będę jak mój antybakteryjny Ziaja Nuno się skończy:) 13zł na prawdę dobra cena:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go wypróbować, bo znowu będę się świecić jak kula.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam, ale mi nie podpasował, ma ekstremalnie dużo parabenów, ale moja znajoma go sobie ceni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu piszę, że nie ma parabenów ;)

      Usuń
  15. Ja z tej serii mam punktowe serum, z którego jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się nowy wygląd ;)) a ten krem miałam , nie spodobał mi się .. bardzo wysuszał skórę , więcej go nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten krem, na początku działał cuda, ładnie pachniał, ale potem tylko mnie wysuszał i pogarszał problemy na twarzy...zwłaszcza przetłuszczanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremu nie miałam jeszcze, ale mam w planach by go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę wpadała częściej. Zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam Veneaa:*
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię u mnie do TAGu :). Mam nadzieję że odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna recenzja, może wypróbuje:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  22. z tej serii używałam jedynie maseczki, bałabym się aby nie przesuszał za mocno ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ale jako posiadaczka cery tłustej może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam codziennie mydła siarkowego z tej serii i jestem z niego zadowolona. Nie wiedziałam, że jest taki krem chętnie go kupię. Mam tylko pytanie gdzie można go dostać??

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię ten kremik :) myślę, że jeden z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już niedługo trafi do mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze takiego nie próbowałam, być może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. może w końcu on pomoze mi się zmatowić :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam go jakiś rok temu i byłam z niego zadowolona. Rzeczywiście efekt matu jets i bardzo szybko się wchłania. Używałam go codziennie i po prostu uwielbiałam. Niestety pod koniec opakowania skóra się przyzwyczaiła i już tak genialnie nie było. mimo to mam zamiar do niego wrócić za jakiś czas.
    Z matujących polecam Ewa Pollena 18+ kosztuje ok 5zł a jest na prawdę niezły. Teraz mam Tołpę, ale mimo tylu ohów i ahów średnio mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnio kupiłam ten krem, ale jeszcze nie mogę stwierdzić czy tak świetnie działa na moją cerę, bo za krótko go stosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. a gdzie można dostać ten krem? ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. są ogólnodostępne w drogeriach :) poszukaj w naturze albo rossmannie, ja akurat kupiłam w realu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Na wszelkie pytania odpowiadam w komentarzach.
Zawsze odwiedzam wasze blogi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...