Marion- Zielona glina (maseczka) - recenzja

Zapraszam na kolejną recenzję.

Tym razem maseczka oczyszczająca z zielonej glinki z firmy marion.

Glinka zielona- działanie

Polecana jest dla cer tłustych i trądzikowych.
Ma ona właściwości absorpcyjne, dezynfekujące, gojące oraz regulujące pH skóry.

Glinka doskonale oczyszcza naszą skórę, zamyka pory i łagodzi podrażnienia. Działa odżywczo, dostarczając jej cenne minerały i mikroelementy, doskonale pielęgnuje i regeneruje zmęczoną  cerę.


Produkt ten jest w 100% naturalny. W składzie znajdziemy jedynie solum fullonum, czyli właśnie naszą zieloną glinkę

Cena: Ja za moją zapłaciła 2,99 zł.
Masa: 8g (Opakowanie takiej glinki może nam nawet wystarczyć na dwa użycia)



Sposób użycia

Producent proponuje nam dwa sposoby użycia tej maseczki.

Pierwszy z nich dla cery tłustej i trądzikowej. W tym wypadku wystarczy tylko rozrobić maseczkę w przegotowaną woda lub wodą mineralną, następnie nałożyć na twarz i pozostawić na 20 min.

Drugi opisany sposób jest polecany dla skóry suchej i zmęczonej. Sposób ten nadaje się również dla cery tłustej, która również potrzebuje nawilżenia. W tym wypadku glinkę rozrabiamy z oliwą z oliwek.

Tak naprawdę do glinek możemy dodawać przeróżne składniki, w zależności od naszych potrzeb. Mogą to być różnego rodzaju sera, ampułki, olejki (np. arganowy ), witaminy itp.

Moja opinia

Bardzo lubię tą glinkę i chętnie do niej wracam. Skóra po niej jest doskonale oczyszczona, matowa, wygładzona, napięta i taka bardzo przyjemna w dotyku. Maseczka szybko zasycha na twarzy i trochę ciężko jest wtedy mówić i ruszać ustami. Po nałożeniu czuć taki efekt ściągnięcia. Ale efekt jak dla mnie daje niesamowity.

Minusem jest to że troszkę ciężko się ją zmywa. jest to zrozumiała, w końcu jest to glinka, która nam zasycha na twarzy. Trzeba z nią też trochę uważać bo może trochę brudzić. To co mi się nie podoba to zapach, ale jest do wytrzymania

Podsumowanie

Mi ta glinka bardzo przypadła do gustu i z czystym sercem mogę wam ją polecić. Glinki są naprawdę świetnym, skutecznym i naturalnym rozwiązaniem. Mam nawet w planach opisać wam dokładniej różnego rodzaju glinki i ich działanie. Maseczki z zielonej glinki są jednymi z moich ulubionych. Polecam wszystkim zwłaszcza, jeżeli jeszcze nie miałyście okazji spróbować.

Ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Na wszelkie pytania odpowiadam w komentarzach.
Zawsze odwiedzam wasze blogi.

Copyright © 2014 Moja Kosmetyczna Pasja , Blogger